Jak odebrać przelew na telefon iko?

Aplikacja mobilna IKO (serwis bankowości elektronicznej) umożliwia zarządzanie kontem PKO Banku Polskiego/Inteligo na smartfonie. Umożliwia także płacenie za towary w sklepach i wypłacanie gotówki w bankomatach przy użyciu kodu BLIK.

Aplikację IKO można zainstalować na większości telefonów komórkowych z systemem wspierającym technologię Java/MIDP2.0/CLDC1.1.

Jak odebrać przelew iko na telefon?

Aby odebrać przelew iko na telefon, musisz najpierw aktywować aplikację. Możesz to zrobić przez telefon lub online. Proces ten jest prosty i zajmie Ci nie więcej niż kilka minut. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, numeru telefonu i kodu PIN banku, aby zakończyć aktywację. Następnie aplikacja będzie dostępna w Twoim telefonie, a Ty będziesz mógł rozpocząć wysyłanie i odbieranie przelewów mobilnych do swoich znajomych i przyjaciół. Aplikacja posiada również wbudowany kalkulator, który dokładnie pokaże Ci, ile pieniędzy możesz zaoszczędzić, korzystając z tej funkcji.

Kto może otrzymać przelew na telefon iko?

Przelewu na telefon iko możesz użyć, aby poprosić inną osobę o pieniądze lub przypomnieć jej o zaległym rachunku. Osoba, do której wysyłasz prośbę, musi mieć zainstalowaną i aktywowaną aplikację iko, dzięki czemu pieniądze będą dostępne w jej aplikacji (PKO Bank Polski / Inteligo lub IKO wallet). Jeśli odbiorca nie zainstaluje aplikacji IKO w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku, przekazana kwota zostanie zwrócona na Twoje konto.

Przelewu na telefon iko możesz również użyć do dokonania płatności na zlecenie stałe. Aby to zrobić, przejdź do sekcji „Zlecenia stałe” w menu głównym aplikacji i stuknij w odpowiednie zlecenie stałe.

Jak mogę otrzymać przelew na telefon iko?

Przelew na telefon iko możesz otrzymać od innego użytkownika iko, wysyłając prośbę o przelew w aplikacji IKO. Możesz wybrać odbiorcę z listy kontaktów lub wpisać jego numer telefonu komórkowego. Zostaniesz powiadomiony o powodzeniu lub niepowodzeniu transferu w aplikacji IKO. Jeśli odbiorca nie ma zainstalowanej aplikacji iko, możesz zdecydować się na wykonanie przelewu na jego numer telefonu komórkowego i wysłać mu SMS z informacją o kwocie do odebrania oraz instrukcją, jak zainstalować aplikację iko. Jeśli odbiorca nie odbierze przelanej kwoty w ciągu 7 dni od daty przelewu, przelew zostanie anulowany, a pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego zostały wysłane.

W aplikacji IKO możesz również sprawdzić status zleceń stałych i pobrań danych CAD. Jeśli chcesz spłacić zlecenie stałe, stuknij w „Zlecenia stałe” w menu głównym aplikacji i wypełnij wszystkie pola.

Jak anulować przelew na telefon iko?

Przelew na telefon iko możesz anulować w dowolnym momencie. Możesz to zrobić, kontaktując się z naszą infolinią 801 302 302. Konsultant postara się dotrzeć do Ciebie jeszcze tego samego dnia. Jeśli nie uda mu się połączyć, skontaktuje się z Tobą następnego dnia rano. Jest to dobry sposób, aby zapobiec zabłądzeniu Twoich pieniędzy.

Możesz również wysłać polecenie przelewu na telefon za pomocą aplikacji IKO. Jest to świetny sposób, aby przypomnieć komuś o zaległym długu lub poprosić o gotówkę w odpowiednim czasie. Aplikacja umożliwia także przeglądanie zleceń stałych z e-portfela oraz spłatę zaległości.

Oceń artykuł: Jak odebrać przelew na telefon iko?

Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0 na 5