Elf tranself 75w80 nfj czy nfp?

Elf tranself 75w80 nfj lub nfp to wysokiej jakości płyn do skrzyni biegów Renault Logan. Przewyższa konkurencję o kilka rzędów wielkości.

Ten ekstremalny półsyntetyczny środek smarny jest specjalnie dostosowany do skrzyń biegów samochodów RENAULT wyposażonych w silniki J, TL4, NDX. W szczególności do TWINGO, MODUS RENAULT, Clio, M?gane (z wyjątkiem M?gane / Scenic II Pk4), Laguna i V6 dci Megane/Scenic II.

Dobre właściwości smarne

Olej przekładniowy ELF tranself 75w80 nfj lub nfp, wyprodukowany w technologii syntetycznej, ma dobre właściwości smarne. Dobrze reaguje na zmiany temperatury i wydłuża żywotność części skrzyni biegów.

W przeciwieństwie do innych środków smarnych, olej Elf tranself 75w80 nfj i nfp nie jest podatny na degradację podczas pracy skrzyni biegów. Pozwala to na dłuższą jazdę bez konieczności wymiany oleju.

Oprócz doskonałych właściwości smarnych, produkt jest również odporny na pienienie i zachowuje swoje właściwości w wysokiej temperaturze. Umożliwia to łatwą i szybką zmianę biegów, która może być przeprowadzona nawet w wysokich temperaturach.

Olej zapewnia ochronę zębów przekładni przed ekstremalnym ciśnieniem, co jest szczególnie przydatne w manualnych skrzyniach biegów. Zapewnia to maksymalną ochronę przed zużyciem i stabilną pracę przy dużych obciążeniach. Pomaga również zapobiegać możliwości samoczynnego wyłączania się biegów podczas zmiany biegów.

Doskonała płynność przy dużych mrozach

W zimie nic dziwnego, że dobry płyn do skrzyni biegów jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego warsztatu. Produkt wysokiej jakości nie tylko nasmaruje przekładnie, ale także pomoże wydłużyć żywotność samego układu.

Oprócz oczywistych właściwości smarnych, dobry płyn do przekładni zapewni doskonałą ochronę przed zużyciem. W szczególności wysokiej jakości olej syntetyczny o imponującym współczynniku ścinania znacznie zmniejszy tarcie między częściami układu.

Najlepsze syntetyczne płyny do przekładni są w stanie zapewnić doskonałe działanie w warunkach silnych mrozów dzięki połączeniu specjalistycznych składników, a mianowicie: nanocząsteczek i polimerów. Te ostatnie umożliwiają wtłaczanie środka smarnego do układu w bardzo niskich temperaturach. Dzięki temu płyn chroni skrzynię biegów przed uszkodzeniami spowodowanymi niską temperaturą, a także zapewnia płynny rozruch, zwłaszcza w przypadku płytkiego mechanizmu różnicowego. Ponadto, technologia zastosowana przy produkcji tego płynu jest na najwyższym poziomie.

Ochrona zębów przekładni pod najwyższym ciśnieniem

Elf tranself 75w80 nfj lub nfp jest półsyntetycznym płynem smarującym pod wysokim ciśnieniem, przeznaczonym do mechanicznych skrzyń biegów. Jest dostosowany do pojazdów RENAULT wyposażonych w skrzynie biegów typu J, TL4, NDX (Twingo, Modus RENAULT, Clio, Megane / Scenic II Pk4, Laguna i motory 2, 2DT, dci i V6, Espace i Kangoo).

Zespół dodatków gwarantuje ochronę zębów przekładni pod ekstremalnym ciśnieniem przy dużych obciążeniach. Zapewnia to płynną zmianę biegów i eliminuje możliwość samoczynnego wyłączania się biegów.

Olej jest również bardzo dobry w zapobieganiu korozji mosiężnych pierścieni synchronizatorów, które są często stosowane w manualnych skrzyniach biegów Renault Logan. Ma lepkość 75W i jest klasy API GL-4, co spełnia wymagania międzynarodowe.

Ciche przełączanie biegów

W celu zapewnienia cichego przełączania biegów stosuje się specjalny olej. Elf tranself 75w80 nfj lub nfp jest zalecanym środkiem smarnym do Renault Logan, a także Sandero i Lada largus.

Płyn ten jest przeznaczony do zsynchronizowanych skrzyń manualnych, a także do automatycznych skrzyń biegów wyposażonych w synchronizatory wykonane z mosiądzu. Olej został specjalnie opracowany, aby zapobiegać korozji pierścieni synchronizatorów i zmniejszać zużycie zębów kół zębatych.

Smar jest produkowany przez firmę Elf i spełnia międzynarodową klasyfikację API GL-4. Dzięki temu jest odporny na bardzo silne mrozy i śnieg.

W manualnej skrzyni biegów należy wlać 3,1 litra oleju ELF Tranself NFJ 75W80 lub podobnego produktu, natomiast w przypadku automatycznej skrzyni biegów ilość ta wynosi około 7,6 litra. Do wspomagania hydraulicznego wlewa się 0,7 litra, a płyn hamulcowy wymaga jednego litra.

Oceń artykuł: Elf tranself 75w80 nfj czy nfp?

Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0 na 5